MMM turk hakkında incelemem


MMM TURK SİSTEMİ HAKKINDA

 
Merhaba arkadaşlar, ben Nisan ayından beridir mmm Turk sistemine üyeyim.
Öncelikle şunu anlatayım nedir bu mmm Turk?
MMMturk, insanların bu platform üzerinde birbirlerine para gönderip aldıkları yada yardım sağlayıp/yardım istedikleri bir sistemdir. Peki bu sistem ne kazandırır? Yaptığınız yardım üzerinden %30 kazanç sağlar. Bunun için bitcoin para birimi kullanılmakta ve transferler bununla yapılmaktadır. Üyelik için bu linki kullanabilirsiniz:http://turkey-mmm.net/.
Bunu size örnekle açıklayayım mesela 1000lira paranız var bunu yardım göndermek istiyorum diyerek talepte bulunuyorsunuz. Talebe eşleşme geldiği andan itibaren 36 saat içinde parayı karşıda hesaba göndermek zorundasınız, aksi halde hesabınız bloke olur. Parayı gönderdikten sonra karşı tarafa gönderdiğinize dair ekran görüntüsünüde forma ekleyip gösteriyorsunuz. Karşı taraf onay verince gönderdiğiniz para üzerinden %30'luk kazanç işlemi başlamış oluyor. Kazanç günlük olarak hesaplanıp mavro olarak gösteriliyor, mesela 1000tl için 1 gün sonunda 1010mavronuz oluyor, fakat hatırlatmakta fayda var bu parayı çekebilmeniz için kazanç aktif olduğu günden itibaren 1ay daha geçmesi gerekiyor. Ondan sonra parayı çekebilir yada dahada katlanması için biriktirebilirsiniz. Ay sonunda kazancınızla beraber toplam paranız 1300mavro olacaktır. BUnu yardım istiyorum diyerek 1300tl ye çevirebilir yada hiç bir şey yapmadan hesapta tutararak aylık %30 daha kazanıp ay sonunda 1690mavro kazanca dönüştürebilirsiniz. Kazanç grafiği aşağıdaki gibi olacaktır:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog ile ilgili yorumlarınızı buraya yapabilirsiniz.